انواع تاچ ال سی دی سامسونگ (اصلی و غیر اورجینال)
نوشته شده توسط : nastaran

لمس صفحه نمایش LCD یکی از حساس ترین قسمت های گوشی شماست. سامسونگ یکی از برندهایی است که بیشترین تنوع را در کیفیت نمایشگرهای LCD لمسی دارد. به عنوان مثال می توان انواع مختلف صفحه نمایش لمسی سامسونگ را با کیفیت های زیر مشاهده کرد: صفحه نمایش لمسی دست دوم (استوک یا روکار)، شرکتی (سرویس پک)، قدیمی، old2، شیشه تعویضی و غیره که هر صفحه لمسی از نظر کیفیت با یکدیگر متفاوت است. روشنایی صفحه نمایش، حساسیت لمسی، مقاومت در برابر ضربه صفحه نمایش، و غیره متفاوت است.

با مشاهده فیلم زیر می توانید تفاوت کیفیت صفحه نمایش لمسی سامسونگ (اورجینال و غیر اورجینال) مانند: انترنیتی، اورجینال نو، تعویض گلس، قدیمی (آی سی تخت) و TFT و ... را درک کنید و انتخاب کنید. . این گوشی را بخر حتی می توانید از فروشگاه اینترنتی RMGSM تاچ ال سی دی سامسونگ را خریداری کنید و انواع لوازم یدکی موبایل را با قیمت های تعاونی با همکاران عزیز تهیه کنید و همچنین انواع ال سی دی و تاچ و انواع تاچ ال سی دی سامسونگ ( قاب دار ) و بدون قاب) با کیفیت های مختلف به صورت عمده یا تکی از فروشگاه ما موجود می باشد.همانطور که در ویدئو مشاهده می کنید، ما 4 کیفیت صفحه نمایش تاچ ال سی دی سامسونگ را در بازار بررسی کردیم:

سرویس پک
همانطور که در فیلم مشاهده می کنید کیفیت تاچ ال سی دی سرویس پک یا همان سامسونگ تنها تاچ ال سی دی است که به آن اشاره کردیم با کیفیت گوریلا گلس. این مدل از کیفیت و استانداردهای تولید بالایی برخوردار است. قبل از عرضه به بازار، صفحه نمایش های لمسی ال سی دی این شرکت توسط شرکت هایی که به سامسونگ خدمات ارائه می دهند، آزمایش شدند. ضمناً با تعویض صفحه نمایش تاچ ال سی دی آسیب دیده با این نوع تاچ ال سی دی تفاوتی در کیفیت صفحه نمایش و لمس وجود ندارد. صفحه نمایش لمسی تاچ ال سی دی سامسونگ اورجینال و جدید تولید شده توسط چندین شرکت چینی. این نمایشگرهای لمسی و ال سی دی کیفیت بالایی دارند اما بر خلاف شرکت استاندارد تولید ندارند و به طور مکرر آنها را تست نمی کنند.

شیشه جایگزین
کیفیت دستگاه تعویض شیشه صفحه نمایش لمسی سامسونگ به گونه ای است که صفحه نمایش لمسی شکسته از کشورهای مختلف جمع آوری و به چین ارسال می شود سپس شیشه های شکسته را جایگزین می کنند. این مدل تاچ ال سی دی در کیفیت های مختلف عرضه می شود.به عنوان مثال کیفیت شیشه های جایگزین شده توسط کارخانه بهتر از شیشه های جایگزین شده توسط کارگاه است یا برخی از شرکت های چینی علاوه بر شیشه، صفحه نمایش LCD لمسی تخت را نیز تعویض می کنند و در نتیجه کیفیت آن افت می کند. و قیمت این صفحه نمایش LCD لمسی او کمتر پیدا کرد.

البته لازم به ذکر است که گاهی اوقات علاوه بر شیشه و پنل های تخت، تاچ برخی از تاچ ال سی دی ها نیز تغییر کرده است و کیفیت این تاچ ال سی دی ها بسیار پایین است و خرید آن ها در همه. این نمایشگرهای LCD لمسی که OG نامیده می شوند، ممکن است توسط برخی افراد سودجو با نام «تعویض عینک» به فروش برسند. پس بهتر است لوازم جانبی تلفن همراه را از یک مرکز مطمئن خریداری کنید.
دیودی که بطور ارگانیک نور صادر میکند
کیفیت بعدی یک تاچ ال سی دی یا آی سی تخت سامسونگ قدیمی است. این نمونه دارای نمد ضعیف تر، کیفیت پایین تر و قیمت پایین تر است. اولین نمونه های تولیدی این مدل قابلیت تغییر نور را نداشتند و به این تاچ ال سی دی ها در ایران آی سی تبلت نیز گفته می شد زیرا روی پنل ها آی سی هایی برای پردازش تصویر وجود داشت.

مشکل این آی سی ها این بود که LCD های لمسی به دلیل گرما، استرس و کمبود فضا برای آی سی در قاب به سرعت از کار می افتادند، بنابراین تغییری در فناوری ساخت آنها ایجاد شد تا پردازشگر تصویر داخل قالب پایینی قرار گیرد.اکنون این تاچ ال سی دی ها علاوه بر امکان تغییر نور، امکان فیلتر رنگ آبی را نیز دارند.

دیودهای ساطع کننده نور آلی 2
آخرین کیفیت صفحه نمایش تاچ ال سی دی سامسونگ که به آن می پردازیم، کیفیت تاچ ال سی دی اسکرین اولد 2 است. به منظور کاهش قیمت، صفحه نمایش TFT لمسی LCD تولید شد. دو مشکل این نوع قطعه ضخیم بودن بیش از حد آن نسبت به صفحه نمایش لمسی ال سی دی اصلی و عدم تغییر نور است. به عبارت دیگر با تغییر نور، تغییری در روشنایی صفحه نمایش LCD لمسی ایجاد نمی شود. بنابراین با گذشت زمان ضخامت آن کمتر و کوچکتر شده و جنس پشتی آن نیز فلزی شده و در ساختار خود دیگر از قدیمی استفاده نمی کند و از LED و نور پس زمینه و لمس استفاده می کند.

فناوری جدید دارای نور پس زمینه ای است که تنها با کمترین فشاری، صفحه لمسی گوشی را ترک می کند. به همین دلیل آنها خط بعدی LCDهای لمسی فلزی خود را تولید کردند که دارای تکه های فلزی در پشت هستند که فشار کمتری به نور پس زمینه وارد می کند. پس از آن، جنس این ساعت به پلاتینیوم تغییر یافت، ضخامت آن دوباره کاهش یافت و در نهایت نسخه اولد 2 روانه بازار شد. ضخامت تاچ ال سی دی OLED2 مشابه تاچ ال سی دی فابریک گوشی موبایل است، در ساختار آن از آی سی استفاده نشده است، در واقع از آی سی در تاچ ال سی دی استفاده می شود..

 




:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 مرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: